Söndag

Hej hej!
Idag har jag inte gjort många knop, jag klev upp sent, gick upp på stan och köpte en present till Ella som fyller på onsdag, var på apoteket, handlade frukost åt oss och sedan i ilfart hem! Åt tillsammans med Gustav och så har jag diskat och bara plockat undan lite, tvättat ett par maskiner. Jag tänkte jag skulle gå upp och träna när Gustav åker till badmintonen men jag stannar hemma och städar istället. Jag kan träna i veckan. Jag städar hellre när jag ändå är själv! Kanske ska måla lite mer också, det är skönt att greja när man kan röja som man vill. Jag längtar verkligen efter min byrå nu! Det ser så halvfärdigt ut än! Skittråkigt.

Jag har beställt födelsedagspresent till Sebbe också, det blir asbra! Måste komma på något till Danne med! Anette fyller ju på torsdag också. Jösses, nu börjar det. Halva min släkt fyller i september/oktober. Danne, Anette, Alma (kusinbarn) Sebbe, min kusin, mamma, min faster, min farbror, min mormor och så lilla Louise på slutet! Dessutom är det sju år sedan jag tog körkort den 28:e oktober. SJU år! Otroligt! Tror jag ska köpa ett Ps3 till G när han fyller i november också. Nu gäller det att spara lite på utgifter här! Jag måste boka hotell till London också! och så måste man ju ha pengar där med! Ja, himmel & pannkaka! Jul med mitt i alltihopa! Men det ska nog lösa sig!

Nu ska jag nog sätta lite fart, jag ska bära ner diskmaskinen i källaren i väntan på tippen, tömma byrån i hallen och göra samma sak med den, ställa den någonstans i väntan på tippen! =) DAMMA ska också göras här!

Later!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh ingen diskmaskin, jag lider med er ;)

2009-09-06 @ 23:23:47
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Glömde svara på din fråga ju; jag hoppas på en ny mobil, det skulle verkligen behövas, bättre än smycken och så! Eller en kamera.... ;)

2009-09-07 @ 10:00:24
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0