Torsdag!

Jag gillar torsdagar, det känns som att veckan är slut då. Den här veckan har ju gått skitfort när jag har varit sjuk med! Har haft en fruktansvärd huvudvärk de senaste dagarna och knappt klarat av att vara uppe ens en gång. Hemskt! men nu börjar det lätta känns det som, hoppas det i alla fall. Jag tänkte åka in och köra löner imorgon så jag har allt klart till nästa vecka, det är ju snart löning, för guds skull! Tänk vad tiden går fort! Jag och Maja gick en sväng idag, vi var inne och tittade på berlock till mitt halsband och hittade en och en beställde jag, ni ska få se kort sen! Väldigt roligt stil-tanke! =D Nu sitter Gustav och jag i varsin soffa igen, Austin Powers - goldmember går på tv men jag tittar inte, jag har eurodisco från 80-90-talet i lurarna och bloggar intensivt =D. Jag har saknat att skriva, jag skriver ju alltid på jobbet! Jag har visserligen bara varit borta två dagar, men i alla fall =P. Mina katter bara rusar runt här och har världens utbrott á la DAMP, eller nåt.

Sune var trädgårdsmästare i sin ungdom =). Han föddes nämligen i ett växthus i augusti och hjälpte till med julgrupperna när jag hämtade honom. Jag har kort på min mobil men jag har inte hunnit lägga in dem i datorn än så ni får se bebisSune en annan dag, det jag vill komma fram till är att han är väldigt förtjust i växter. Han slaktar mina orkidéer, det måste jag ha bloggat om förut, för mina orkidéer är mina bebisar! Jag älskar orkidéer!!

 

Sune i blommorna =)

Semling solar

Goskille

Gud så trött jag blir på det här! Det går inte att centrera bara det som man markerar! Blogg.se, om ni läser det här så kan ni väl för fan uppdatera servern eller vad man nu gör!! Fixa det! Sjukt irriterande!

Nej, nu ska jag planera vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon! Det är kjolfredag! jihoo! Kanske högklackat är på sin plats också? Ja, jag tror det. Formellt, tror jag det ska vara också! Knälång svart kjol, skjorta och svarta pumps. mmmm tål att tänkas på det där! Tänk att kläder kan vara så otroligt roligt! Och så knut till (håret, alltså) och mitt halsband med den nya berlocken =).

Nej, borsta tänderna, sminka av mig och sedan sääääängen!

Hörs säkert imorgon!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Godnatt med dig, hoppas du får skriva mycket på jobbet imorrn nu då ;)

Kram Lollo

2009-09-18 @ 00:07:10
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oj oj oj, som bäddat för raseriutbrott! Stackare! Själv ska jag vara hemma ikväll, mamma och dom ville ha med mig på lindemarken, men jag har varken ork eller lust. Imorrn ska vi bort och på söndag... kanske vi kan ses? Om du kan?

Kram Lollo

2009-09-18 @ 15:30:58
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi kan höras på söndag. Lindemarken är väl inte så himla fantastisk... =P

Kram Lollo

2009-09-18 @ 15:41:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0