Däckbyte

hej hej!
Idag var jag uppe hos mamma & Björn och bytte däck på min bil! Alexander brukar hjälpa mig men han var inte hemma idag! Bråda tider att träffa kompisar när man är med pappa och jobbar i Skåne, de åker visst tillbaka dit och är borta till 7:e maj sa de. Eller i Skåne och så kanske de inte hinner hem emellan de ska till landsbygdsriksdagen i Sunne och därefter är de hemma den 7:e maj. Tänk att det snart är maj! Sebastian hjälpte mig i alla fall med däcken, det var jättesnällt! Jag lagade ett par av hans jeans som tack =). Och andra Sebastian hade också hål i sina jeans så det blev värsta sykvällen där hemma!

Imorgon kommer Hanna-Panna hit och vi ska uuut på kvällen, det ska bli superkul! Majis är inte hemma, hon jobbar, så det blir bara Hanna och jag men vi klarar oss nog. Känns konstigt att det från början bara var Hanna och jag som var kompisar, känns som jag känt bägge tjejerna i evigheters evighet ♥. Jag hörde talas om Ritz imorgon... Det bådar gott! Söndag vet jag inte vad som händer, lite tvättning inför veckan, kanske!

Nästa vecka blir en rolig vecka! Lönekörning, jag ska träffa Kvinnerstaklassen, jag ska vara modell (!), kort sagt - rolig vecka!! Oo jag ska färga håret också, det blir kul!

Nu är jag skittrött, Gustav är hos Oskar, han tyckte det var tråkigt att sitta hemma själv. Jag är nästan aldrig hemma själv så jag tyckte den här stunden var skön! Men nu räcker det! Jag har varit ensam i en timma och nu saknar jag min man. Jag är dock trött, som sagt, så jag går nog och lägger mig nu. Ska ta med datorn, sätta på en film och kanske poppa lite popcorn till. Så kan jag ligga och låtsas att jag har en tv i sovrummet! =D

Ha en riktigt trevlig helg!

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Humpe

Jag lärde mig byta däck för flera år sen, det brukar vara jag som fixar med det. Jag kommer särskilt ihåg en regnig kväll på en sörjig grusväg på väg från Kullen...

2010-04-17 @ 14:23:12
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0