Fredag!

Hej hej!
Den här veckan har varit en mastodontvecka utan like!

Måndag - Jag fick ett nytt jobb & sa upp mig från mitt nuvarande jobb.

Ja, det var väl det som hände den här veckan! Förutom att jag har haft för tajta skor så min stortånagel har en spricka på mitten - det gör ont!

Igår var jag och Gustavs mamma på Marieberg, de hade extraöppet och jag shoppade massor. Ett linne att ha till min kjol på min födelsedag, en skjorta - lång som jag ska ha över tajts med ett skärp i midjan, en t-shirt till Gustav, födelsedagspresent till Gustavs syster, småstrumpor som man kan ha i ballerinaskor - bra uppfinning! Jag såg att de hade gjort strumpor till sådana skor med öppen tå också! Tänk vad folk hittar på! Jag köpte schampoo och balsam också - BedHead, för brunetter. Enda tråkiga var väl att de luktar kola, smörkola. Vem vill gå omkring och lukta godis?

Idag är det Valborg och jag har jobbat halvdag, det var skönt! Vi får se vad som händer ikväll, jag ska i alla fall göra potatisgratäng och rökt fläskfilé och jag vill titta på brasan vid slottet. Dock vet jag inte om jag får med mig Gustav, han verkade inte tycka det skulle bli så kul =).

Imorgon är det 25-årsfest för en av Gustavs kompisar, det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0