Go go go!

Gustav gjorde sig illa igår.. När han sprang! Så idag har vi haltat runt vår lilla slinga! Eller, han har haltat och jag har gått långsamt bredvid =). Jag kollade just Friskis hemsida och de öppnar inte förrän nio imorgon! Men jag har lite jobb med mig hem så jag kan jobba ett par timmar, träna, cykla ut till jobbet och jobba! Det blir bra det! Jag har laddat ikväll, ätit gröt nu (ska inte äta frukost förrän på jobbet imorgon!) och två mackor, lagt fram alla saker jag ska ha och fixat frukosten så den står klar i kylen! Jag har dessutom städat garderoberna nu ikväll så man ser vad som finns där inne! Slängde en hel svart sopsäck med skit. Gamla kläder, saker jag har samlat på mig, säkert tio glasburkar som jag sparade för att jag kanske skulle göra sylt för tre år sedan! De åkte nu! Jag har inte plats för en massa skit! Det är redan trångt som det är! Jag har varit duktig ikväll! Förutom att jag inte pluggat någon matte. Det får bli imorgon när jag kommer hem från mormor! Skulle behöva rensa ur min garderob också, idag blev det Gustavs garderob (som jag har saker i, jag har otroligt mycket kläder!) jag letar nämligen efter ett par jeans och alla mina sommarskor. Därav detta frenetiska städande.

Nu ska jag lägga mig och virka någon ruta på min halsduk och sen sooova! =)

God natt!

Kramar Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0