Long time - IGEN

Hello!
Vi sitter och tittar på Dragon's Den eller nåt liknande, folk som försöker få finansiärer till sina konstiga affärsidéer! Inget jätteroligt program - jag skäms mest för att de försöker få 150 000£ för en skitskum affär, som inte ens har en plan!

Så, vad har hänt sedan sist? Hanna har varit hemma lite i Öret = Me like!

Vi var på East West och åt sushi! Trevligaste kvällen på länge! Hanna, nästa gång du är hemma måste vi diiiit! =D Min Majsan har kommit hem från Asien ♥.

Vi har nu träffats, skvallrat, haft våra små panikmöten, skrattat, fikat, diskuterat viktiga frågor i livet och bölat lite grann. Åå vad jag har saknat er ♥. Jag har legat i dvala sen i januari när både Hannan och Majan åkte.

Idag har Gustav och jag varit ute och promenerat! Vi gick upp klockan nio och gick ut och gick och sen hem och åt frukost! Det kändes bra att röra på sig innan frukosten! Nu sitter vi alltså och dricker kaffe, fönstret är öppet, solen skiner och det är bara härligt att leva idag! Det var länge sedan jag kände livet i mig!

Jag har hittat kort på Fejjan från vår sushikväll! Sist men inte minst lägger jag upp dem! =)






Hihi =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0