Ont i magen!

Hej hej!
Jag har slarvat! Igår åt jag en glass - magnum strawberry/white = värsta sorten för min mage. Ingen kakao som kan neutralisera laktosen - ingen kakao alls! Och idag har jag ätit en hel påse med lösgodis. Jag har ont i magen big time! Men men! Är huvudet dumt får kroppen lida, är det inte så?

Idag har jag: Tränat! Klockan tjugo över nio till tio, ungefär. Sedan bar det av till jobbet, med buss, eftersom Gustav glömt att han skulle till kiropraktorn idag och han kan inte gå bort till Öster. Så han fick ta min cykel! Vi måste verkligen fixa hans punka! Han föreslog dock att vi skulle sparka på cykeln och kasta den i svartån. Han har inte haft annat än otur med den där cykeln! Och den var inte billig! Massor av grejer har gått sönder, ena saken efter den andra. Det är tråkigt! Saker ska bara fungera! Så jag fick åka buss till jobbet! Men det gick ju bra! Sen har jag ju jobbat hela dagen! Sen bar det av till mormor! Jag pratade med henne igår och hon verkade lite nere och mådde inte bra. Min mormor är en av de viktigaste personerna i mitt liv, hon står för all trygghet jag har i min kropp. Jag är skyldig henne allt och jag älskar henne av hela mitt hjärta. Jag bestämde mig för att åka dit och hälsa på henne (trots att det inte var räkningsdags!) och hon blev så glad ♥. Vi åt köttsoppa, jag deklarerade åt henne, via sms! Hon var djupt imponerad av dagens teknik och var övertygad om att om morfar hade levt hade han höjt min kompetens till skyarna! (De här människorna, min mormor och morfar, har aldrig trott att jag kunnat göra någonting fel! I deras ögon är jag felfri och troligtvis världens smartaste människa. Det har jag alltid varit och jag älskar dem för att de alltid trott på mig.)

När jag kom hem senare så stekte jag pannkakor och sen har vi suttit på rumpan i soffan! Vi har inte gått idag! Gustav har ont, så vi vilar! Jag tränade ju imorse så mig spelar det ingen jätteroll.

Imorgon ska jag till mamma & Björn och byta däck på bilen (eller titta på när någon annan gör det) nåt ska jag väl ha alla mina brorsor till ;). Men först ska jag hämta ut ett paket med skor och en årsbok! Och väääänta på att mina snordyra solglasögon kommer! Jag har beställt ett par från Zoovillage.se, Odd Molly-glasögon. Snuskigt snygga!

Nu, mina vänner, är Red Dragon slut (otäck film!) så jag ska lägga mig!

Vi hörs säkert imorgon! På lördag ska jag och Hannis ut och göra stan osäker, förresten, så håll er inne! =D


Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Humpe

HAHAHA!! ''Han föreslog dock att vi skulle sparka på cykeln och kasta den i svartån''!! AWESOME!!

2010-04-16 @ 16:51:41
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0