spinning!

Hej hej!
Idag har jag jobbat! När jag stod och väntade på bussen på väg hem så körde plötsligt en bil förbi i snigelfart, det var två av systrarna Bergman som varit på IKEA och erbjöd mig skjuts hem! Det var vääldigt trevligt! =) Då slapp jag åka buss, det var skönt! När jag kom hem var det bara och svida om för att bege sig upp till Friskis & Svettis för ett spinningpass jag hade bokat in mig på! När jag stod där kom Alexandra (Ellas dotter) och hade kört passet innan mig! Får synka så vi kör ihop någon dag! FY tusan vad jobbigt det var att träna! Men nu är jag igång! Nästa pass blir på torsdag morgon och då gym! Nästa tisdag tar jag spinning igen! Josef och jag har pratat om att börja cykla ut till jobbet så det blir kanske måndag, det då! Here we go!

I dont wanna run; I dont wanna fight
I dont wanna hide; I just want wanna stay free, to be me
I dont wanna win; I dont wanna lose
I dont wanna play; I just wanna remember, oh my name

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else


Så är det, man måste vara sig själv och man måste komma ihåg vem "jag" är! Vem är du om inte du är det?

Nu ska jag virka en stund!

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp nu är det slut på godis! Visst kan vi det, men jag ska på spinning imorrn och sen blir det nog inget förrän nästa vecka. Så nästa vecka då kanske?



Puss & kram

2010-04-14 @ 19:09:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0