Ångest!

Hej hej!
Jag har klädångest! Imorgon ska jag gå klädd i Prêt-kläder och jag är för liten! Jag har en fin kjol och en t-shirt som passar bra och en kofta från Part Two som funkar till! Det kan jag ha imorgon men på kvällen? Och på onsdag? Jag har några jeans men de var så stooora! Jaja, nog pratat om storlekar och kläder!

Vad har du gjort med katten, Jonas???

Jag ska alldeles strax springa in i duschen, hårtvätt står på schemat för kvällen och möjligtvis kanske en liten färgning? Sedan måste jag kolla skor, packa, måla naglarna och föna och platta håret.

Nej, vad skruttdålig inspiration jag har till att blogga idag!! Det här var ett totalt meningslöst inlägg!

Skriver senare om jag har mer inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0