Evigheter

Hej hej!
Nu är det verkligen evigheter sedan jag skrev här! Jag sitter i morgonrocken med mystofflorna på och ska om några minuter gå och göra mig klar för jobbet! Jag har sovit oroligt, som alltid på söndagnätter! Det är som att jag gör mig redo för att jobba och nästan redan är på jobbet när jag vaknar. Jag löser flest jobbproblem på nätterna! =)

I helgen har vi varit i Oskars sommarstuga uppe i Grythyttan, synd att det regnade mestadels men i lördags hade vi lite fint! Vi grillade i vilket fall som helst, de flesta av killarna badade. Det var alltså jag och sju, stundtals åtta killar. Det skulle kommit två tjejer till men ens hundvakt sa upp sig och den andra orkade helt enkelt inte. Lite trist men jag hade trevligt med grabbarna!

Nu ska jag sätta lite fart här! Ska hämta min kamera hos Ella-bella och sedan ska ni få se lite kort från sista tiden!

Ikväll blir det fika med Anna & Fanny så jag kanske skriver någon rad till imorgon!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0