Håhå jaja

Hej hej!
Jag sitter framför Fångarna på fortet och äter toblerone och dricker min nya favorit, Loka Krusbär/päron, den är asgod! Fångarna på fortet är ju dessutom kult! 20-års jubiléum.

Vi hade en lugn helg och det behövdes vill jag lova! I lördags var jag och Lena på Noramarken och på kvällen kom Danne och hans Elin hit. Vi fikade bara och slökollade på En värsting till syster 2. Danne och jag är lite hjärntvättade från barndomen av Värsting-filmerna. Hans mamma älskar dem och vi har sett dem många gånger! Och i söndags var jag och Gustav uppe på stan en sväng och tittade. Han letade efter ett block till skolan och vi åt lunch på Soleo. Sedan var vi bjudna till Jocke på middag; så gott! Och så skönt att slippa laga mat! Guld värt!

Känner mig halvsliten idag, det blev sent [som vanligt på söndagar] och så upp tidigt i morse! Jag slutade i alla fall lite tidigare [på order av bossen] och mötte upp Anna och en tröttis-Fanny som inte hade sovit middag idag! Alldeles för liten snutta för att hoppa över sovandet på dagen! Vi gick hem och tittade på Aristocats och åt  pasta och bacon och letade böcker till Anna. Äntligen kom mina pedda-böcker till användning! Sedan hade Fanny somnat i cykelsadeln på vägen hem. ♥

Jag har börjat handla på tradera! Herre min gud vad roligt det är! Jag har köpt en väska som jag väntar på! En Hello Kitty, i svart! Och bjudit på en Burberry-väska och en Burberry-plånbok, en Louis Vuitton-väska och ja, det blir förmodligen någonting mer! =D I morgon ska jag in på Bergqvist skor innan alla fina vinterskor tar slut! Gustav och jag var där i söndags och det fanns så mycket fint så jag nästan fick ett anfall av alla intryck när vi gick in. En hel vägg med converse. Och min man funderar på att köpa ett par converse!! Trodde väl aldrig den dagen skulle komma! Och de hade mängder av stövlar, stövletter och skoletter, sandaler och gummistövlar. De blir väldigt fint på Träffpunkt! Ett stort lyft för hela våghustorget!

I morgon ska jag äta lunch med Alexandra, på torsdag är det syjunta och på fredag ska Majsan och jag käka lunch! Trevlig vecka! Inte ett enda träningspass men jag behöver lite draghjälp så jag ska se om inte Anna och jag ska dra iväg någon dag! Det blir dåligt med Gustavs och mitt gående varje dag när vi är borta varannan dag! Är det inte nollning så är jag iväg på någonting men det är ju typiskt! =) på onsdag kväll ska jag göra smörgåstårta till tjejerna, jag ska göra en vanlig med franskbröd istället för polarkakor som jag brukar göra! Om jag bara hittar bröd! Fanns inte på ica i dag i alla fall.

Sov gott sen! Nu ska jag titta på CSI- NY och virka några kakor! =)


Kommentarer
Postat av: anna

jaa, vi måste träna har ju fått en massa överskottsenergi att göra av med <3 vore så kul, hoppas förresten jag kan komma med på tors var så himla mysigt sist.

2010-08-30 @ 22:49:51
URL: http://busfannysfamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0