Hulken!

Sådär då! En kanelbulle och en halv prinsesstårta senare har vi varit ute och gått en timma och sett The incredible Hulk på trean! Edward Norton ♥ och Liv Tyler ♥. Favvoskådisar, skulle man ju kunna säga! Jag älskar henne i Sagan om ringen och i den där hon spelar mot Ben Affleck... och vad heter den nu då? Kommer snart på det!

Nu är det i alla fall sängen för mig, veckan är viktig och jag kommer börja den med sömnbrist eftersom jag inte kommer sova många timmar innan klockan sex imorgon, när klockan ringer! Sune är en liten galning just nu, understimulerade hankatter är inte att leka med! Eller så är det just det han vill! Leka! =)

Sängen, gott folk! Vi hörs en annan dag! Jersey Girl, heter filmen där Liv Tyler spelar mot Ben Affleck! Ruggigt bra! Och sorgsam!

Selma har bäddat ner sig själv i Gustavs säng ♥

Sune kan High Five!

Eller är bara däckad på ett underligt vis...

Sötnöt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0