Iphone 4

hello!
Kort inlägg för jag är skittrött och imorgon är en viktig dag! jag har varit igång sedan kvart över sex, jobbat mellan åtta och tjugo i sex, hem, slänga in datorn, iväg igen till mormor och skriva räkningar till henne. Pust... Dessutom fick jag cykla i motvind och halvvägs började det regna.

På jobbet är det fullt upp med rean och alla nyheter som kommer in i butikerna! Mycket nytt! I morgon ska jag sitta med budget hela dagen - nytt och roligt och svårt och roligt [igen]. =D Någon som såg oss i Latte i lördags? Fin bild, var det!

Ja, Lollo, den yngre generationen kommer slå oss på fingrarna, jag känner mig hyfsat tekniskt intresserad och pålitlig men ibland har man inte ens chans. Nu har min Iphone kommit i alla fall och jag har inte ens ett okej sim-kort till den eftersom det ska vara micro... *suck* Fixar det i morgon! Nu är det sängen för fröken och katterna! Gustav är ute och cyklar för att kolla så cykeln som han just lagat håller bort till universitetet i morgon. Kul att börja skolan och något helt nytt! =)

Hörs en annan dag!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0