Lördag

Elo!
Idag vaknade Gustav klockan nio, studsade upp och frågade mig om jag skulle med ut på en morgonpromenad. Jag bangade och kände att det är inte så ofta man får sova faktistk! Han berättade i alla fall för mig att när han kommer hem ska han duscha och sen ska vi gå upp på stan och äta och kolla på kläder. Okej! Jag sov tills han kom hem igen och sen upp och duscha och på stan. Vi hamnade på Soleo på Våghustorget för lunch (godaste hamburgaren i hela mitt liv) och sen vidare och kikade lite i affärer! Jag köpte två linnen och en långärmad t-shirt på BikBok och sen stickor på Trend. Jag ska sticka en kofta!

Nu har jag gjort mig i ordning och ska alldeles strax ta min rosa cykel till Alex! Vi ska ut! Frågan är om slottsfesten är för "the old[er] people"?

Fick just måla om naglarna eftersom jag insåg att de inte matchade skorna.

Nej, nu ska jag se om jag får tag på jäntan och se om vi ska gå!

Ha en trevlig kväll, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0