Min pappa <3

Var med i tidningen igår

och här är artikeln om någon vill läsa! =)

I morgon ska jag och Gustav dit och äta första kräftorna för i år! Så har jag pratat med halva släkten idag, mormor var den första som ringde - det var skönt att prata med henne en stund, det var länge sedan. Hon mår inte så bra med sin bältros, visste ni att man kan ha det i flera år? Sanslöst, är det. Hon sa att hon inte tänker stanna kvar på jorden tillräckligt länge för att få veta hur länge det kan hålla på. Tråkigt är vad det är. Men hon saknar morfar! Det gör jag med ♥.

Sedan ringde jag till pappa för att prata om artikeln! Och sedan ringde jag till farmor, bara för att det var länge sedan vi pratade. Och hon undrade om jag fortfarande lever... Så det var länge sedan vi pratade!

Nu ska Gustav och jag ut och gå! Varje dag.. =)

Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0