Nagellack

Hej hej!
Nu är jag äntligen hemkommen från jobbet! Jag har satt på en kastrull med fyra ägg och ska göra äggmackor! Gotti gotti! Jag har längtat efter äggmacka sedan i lördags! Då orkade jag inte gå upp till ica och handla ägg, i söndags blev det inte av, i går handlade jag ägg men åt inte eftersom vi åt makaroner med Anna & Fanny! Idag äter jag alltså äggmackor! =) Nu medan jag väntar på äggen målar jag naglarna, frans manikyr blir det - igen!

Idag har jag bara jobbat - väldigt intensivt såhär på höststarten. Idag hade jag också mina ballerinor för sista gången för säsongen - om det nu inte blir svettigt igen. Jag har nämligen hållit på att frysa fötterna och anklarna av mig de senaste dagarna när jag har cyklat till jobbet. Burr! Så när jag var hemma mellan jobbet och modevisningen så hämtade jag upp mina vinterstövlar ur källaren! Och hade dem på modevisningen - såå skönt! Varmt & gott!

Ikväll var det alltså modevisning på Pagelle! Så roligt så! Jag stod i kassan och det gick ju bra! Ränderna går inte ur! =)

Nu är mina ägg klara! Hörs en annan dag! =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag upptäckte Pagellebutiken häromdan när vi skulle till Systemet XD

Får gå in och kika nån dag så jag får se vad det är för kläder ni säljer :)

2010-09-02 @ 15:44:48
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0