Som av en händelse...

...hittade jag en grupp som heter The Rasmus, som har gjort en låt som heter Ghostbusters och fick en flashback Back to the 90's! Någon mer som gillade det på tv [Ghostbusters, alltså]? Och Alf! Den lilla rymdgubben! Jag hade en liten Alf som gosedjur när jag var liten. Tv var bättre förr - så är det. Lollo och jag pratade om Fem myror är fler än fyra elefanter - bästa barnprogrammet ever! Vad finns det nu? Teletubbies och Pokémon, tecknat! När jag var liten [minsann] fick man bara se på tecknat på Disneyklubben på fredagkvällar - veckans höjdpunkt!

Idag gör jag inte många knop! Det ska villigt erkännas att det blev blött och sent igår men det är inte varje gång en av ens bästa vänner fyller 25 [igen]. Kul hade vi - JA! Det hade vi! Och jag har insett att jag ska hålla mig till krogar med 25-årsgräns. Folk i min yngsta brors ålder [90-talisterna får ju vara ute och ränna!] och jag har sådär mycket gemensamt och jag tycker det är äckligt när de kräks. Örebro en lördagnatt tio över två är bara dräggigt.

Nu ska jag fortsätta virka på min bulle. Jag virkade en häromdagen men jag la den på armstödet till soffan och när jag kom upp igår morse var den borta. Jag hittade den inte ens när jag dammsög under soffan, där brukar jag annars hitta mina virkskapelser titt som tätt!

Bloggar förmodligen en gång till idag när jag inte har så mycket för mig! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0