Vår 2011

Är jag inställd på just nu, det är det man tittar på i modeväg på modveckan såhär på höstkanten! Känns helkonstigt och svårt att ställa om sig, de är duktiga tjejorna! =) Jag har haft fantastiska dagar med en massa skratt och så underbara människor! I'am in the right place, people!

När jag kom hem hade jag en sovande man på sängen, två hungriga katter som inte alls gillade husses val av mat (matte som skämmer bort dem med mat för 12,-/paket och de äter ett paket var om dagen! Tycker jag att de är värda, mina älsklingar ♥) och så låg det en paketavi från DHL på bordet, tror ni inte det var min mobil som hade kommit?! Oii! Så nu sitter jag och laddar ner och installerar och håller på! Men jag har hunnit skriva ett sms till min bror! (Alexander) =D

Nu ska jag fortsätta greja! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0