Znark

hej hej!
Idag har det inte gått lika bra, jag är trött och har inte riktigt huvudet med mig, skönt med fredag i morgon! Däremot älskar jag min nya telefon! Åå vad bra den är!! Hoppas det går lika smidigt i övergången mellan den gamla ericssonen och Iphonen jag ska ha på jobbet! (Troligtvis för mycket begärt ;-)). I kväll har jag fikat med Anna & Fanny på Java, Fanny satt och ritade i ett program på min nya telefon och så sparade hon bilden som bakgrundsbild (hon är två år!!) och nu fattar inte jag hur man ändrar tillbaka! Genialiska unge!

När jag kom hem nu strax innan åtta så låg Gustav och sov. Stackarn, han är trött nu också! Skönt att han får börja läsa snart istället för jobbet!

Nu tror jag att jag ska väcka upp honom, hänga tvätten, städa lite och plocka undan lite grejer! =)

Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi :) Nyare generationer kommer kicka våra ass i teknik Åsa!

2010-08-23 @ 15:45:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0