24 februari

Det är fyra dagar kvar på denna månad sedan är det mars! Det är inte klokt! Min enda fråga är - När ska det börja töa? Nej, jag har två frågor - Vart ska all snö ta vägen?

Jag har ju snöat in på att virka kakor av olika slag - otroligt onödigt tycker min man men jag tycker ju att det är kul så det är väl huvudsaken =). Idag kom ytterligare en leverans med garn från panduro.se jag kan ju tala om att det var de finaste färgerna ni kan tänka er! Rosa, lila, marsipangrön, blå i olika nyanser åå så fint! Jag har använt en rosa till att göra en ros till min gula marsipantårta. Nu till påsk - tänkte jag. Det är ju lite kul.

Jag älskar att virka, jag virkar allt utom dessa jävla OS-mössor. Jag har inte sett någonting på tv från OS, jag avskyr sport. Däremot har jag hört att i matchen Kanada - Bulgarien blev det målrekord med 82-0 till Kanada. Det var ju kul! [För de som vann i alla fall!] Det lär ju ha varit en otroligt händelserik match!

Imorgon åker jag & Alex till Degerfors och jobbar, jag håller tummarna för pizza till lunch! Det är evigheter sedan jag åt pizza! Sedan på fredag har vi bestämt att äta sushi på East West [längtar som tokig till det!!] På fredag kväll ska Gustav och jag på bio - Percy Jackson - kampen om åskviggen det ska bli roligt!! Lördag ska jag till pappi - Danne är hemma! Pappa och jag ska äta krabba! [Längtar som tokig till den maten också!] På söndag kanske jag och Lollo ska träffas, hoppas på det! Det är evigheter sedan vi sågs!! ♥

Nu ska jag faktiskt lägga mig!

Sussa gott!

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0