Alla hjärtans söndag!

Hej hej!
Idag har vi inte gjort många knop här hemma! Tagit det lugnt och bara varit, vi var just ute och gick en sväng det var liet mysigt i vintervädret! Dumt att vi inte gick tidigare - det var ju sol idag!! Vi vaknade så himla sent och så gick Gustav upp och köpte frukost och sen kändes det nästan som att det började bli mörkt! Jag var i alla fall borta i Rosta och hämtade ut ett paket med en present till Gustav. Han fick en laptop-bricka som just nu står i mitt knä =D. Hihi!

Min dator har ett litet knäppryck! Den hänger sig hela tiden och jag kan inte lägga in några bilder! Jäkla skit! Jag hatar när det inte fungerar och när jag inte fattar varför! Jag blir galen!

Jag fick en flaska parfym av Gustav idag - han förvånar mig alltid! Jag har sagt att jag vill ha den där parfymen en gång och det kommer han ihåg! Helt otroligt =).

Ska försöka ladda upp bilderna en gång till så får vi se! Annars hörs vi imorgon!

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var uppmärksamt av Gustav :) Hoppas ni hade en bra dag.



Puss på dig.

2010-02-15 @ 14:58:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

SV: Dom hänger på tork i mitt lilla rum :) Mer rosor än möbler just nu :D

2010-02-17 @ 16:18:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0