Avatar

Å gudars skymning vilken bra film! Bästa filmen i år, skulle jag nästan kunna drista mig till att säga! Första filmen var ju Sherlock Holmes i London [bästa stället att gå på bio =)] sedan med mammi på sista delen av Stieg Larssons böcker [Luftslottet som sprängdes] sedan med Alexandra på Precious och idag med Sebastian [Alexander övergav oss för Maskinen på Frimis] Avatar, imorgon Wolfman med Gözi [Gustav]. Jag vill se Twilight - New Moon, Bröllopsfotografen, It´s complicated, Valentines day och en ny som handlar om Poseidons son. Mycket bio vill jag lova! Min dator startade just om sig och jag fick ett litet psykbryt här - jag ogillar när man får blåskärm! Inte min grej... Har för klena nerver, tror jag!

Alexander sover här i natt -kan bli sen på Frimis- och så ska vi hämta upp Simon för att vara i Rockhammar innan klockan 13:00. Jag skulle vilja hämta ut mitt paket från Bluebox innan dess så vi får väl se vad jag hinner! En promenix bort till Rosta centrum kanske inte är helt fel på morgonkvisten?! Och vi måste ju inte åka förrän kvart i tolv, jag ska i alla fall inte bestämma någonting, då blir det aldrig som man tänkt sig. Jag kanske är dyngtrött imorgon och då måste jag få sova. Man går ju upp tidigt varenda dag i veckorna och innan jag har barn tänker jag banne mig inte göra det på helgerna också! Vi pratade om barn på jobbet idag och Jens frågade om jag inte är sugen - jo! Det är jag! Jag väntar bara på att min man ska bli det =).

Ska ladda upp lite bilder på kissarna sen om jag får anslutningen att funka här! Annars gör ja't imorgon!

Sussa gott ♥

Kommentarer
Postat av: Humpe

Åsa! Skaffar du smått så lovar jag att vara barnvakt VARJE DAG!!! GE MIG-GE MIG-GE MIG!!!

...Tack? <3

2010-02-15 @ 22:56:55
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0