Fredag!

Idag är det fredag! Och två veckor till lön =). Jag längtar redan! Alex och jag var på marieberg på lunchen och kikade lite på skor, det var trevligt =D. De har ju sådan rea i skoaffärerna den här tiden! Man kan ju bli kollrig för mindre! Alex shoppade två par skor, högklackade - assnygga. Jag provade mina bruna i svart och de är ju såååå fiiiiina!! Jag blir helt sjuk!

Nu ska jag alldeles strax gå upp på stan och hämta ut biobiljetterna till ikväll och jag hämtar ut de för imorgon också så vi slipper vara där tidigare och kan sitta i lugn och ro och äta tills vi måste gå in och sätta oss till filmen!

Jag har ingen inspiration till att blogga idag!

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0