Helg

Hej hej!
Idag är det söndag mmmmm. =) Jag gillar ju söndagar! Gustav sitter och försöker fixa ett spel till mig men jag vet inte om det funkade, vi får se, vi får se! Igår var det en liten inflyttningsfest hos Jens, efter en liten stund kom killarna på att vi skulle åka hem till oss, jag förstod nog aldrig riktigt varför men det handlade om öl. Vi kom hit i alla fall och det gick ju bra! Sedan var det Ritz som gällde, där Alexandra mötte upp oss, lite dans blev det innan hemgången. Gustav och jag följde Alexandra hem - ingen går själv hem när man är ute.

Ikväll blir det bio med Alexandra - Precious med Mariah Carey. Och före det en sallad på George's - vi får väl se om den salladen är lika bra som den på Marieberg! Återkommer med recension senare =). Nästa vecka blir en konstig vecka, det är mässvecka för er oinvigda! Stockholm furniture fair på älvsjö, den börjar på onsdag, har jag för mig. Men många är borta hela veckan! Först i jönköping och sen stockholm, Alex blir borta hela veckan =(. Men hon är ju tillbaka om en vecka igen så jag behöver bara tjattra med mig själv i fem dagar - det är lugnt! [Hoppas jag!]

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen en liten sminkning!

Have a wonderful sunday night!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ha så kul på bion ikväll Åsa :) Therese och jag ska på WOLFMAN [använder häftig varulvs-ljudeffekt] imorrnkväll.



Puss o kram!

2010-02-09 @ 14:37:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Okej, såg nu att det där inlägget var två dagar gammalt..... *oops* ;) Hoppas ni HADE kul på bion :)

2010-02-09 @ 14:37:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0