Long time no seen

Hello!
Äter! Två mackor med leverpastej & gurka (bra för järnvärdet i kroppen!) en halv avocado (kanske inte alls bra eftersom den är så fet men jag orkar inte bry mig om det!), ett glas berocca, ett glas vatten och en kopp te! Och Sune höll på att sno en gurkbit - skum katt!

Jag ska alldeles strax dra mig till jobbet! Måste bara föna håret!

Jag sitter och tittar på nyhetsmorgon, 16 000 personer har dött av svininfluensan! Tur man är vaccinerad =).

Vilket otroligt oinspirerat inlägg! Men men!

hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Avocado innehåller bra fetter vet du Åsa ;)



Puss puss!

2010-02-25 @ 08:22:21
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0