Lördag!

Och imorgon är det söndag igen och sen en ny arbetsvecka! Snart är det påsk, gott folk och då är det lite långledigt - jag längtar! Igår när jag kom hem så var det någon som skrek att jag hade en present som väntade på mig, så fort jag kom innanför dörren! Jag gillar sådana dagar =). Jag fick ett armband [Thomas Sabo] och två berlocker av Gust! Det var jättegulligt, jag har glott lite på det där armbandet när vi har gått förbi ett par gånger. Jag fick en berlock som är en stövel och en rosa väska! Han är duktig på att köpa presenter!

Idag har vi inte gjort så många knop men vi var och handlade på Marieberg tillsammans, det var mysigt! Först gick vi en sväng inne på gallerian, åt lunch och jag ville till Panduro och Gustav skulle till Siba och kolla på minidatorer. Sedan handlade vi mat tillsammans på Coop - mysigare att handla tillsammans! Vi köpte med oss en stubbe hem och drack kaffe och åt tårta när vi kom hem. Williamtårta - my favourite! Nu ikväll har vi ätit på Hellas, Gustav åt pepparbiff & jag åt oxfié på spett med fyra såser! Gooooott!!

Imorgon ska vi upp i vettig tid och åka ut till Lången och skotta av taket på stugan så det inte trillar in! Svante har opererat sitt knä och har visst väldigt ont så vi får hoppa in och hjälpa till lite! Det är kul att man får ge lite tillbaka! Får se om vi går en sväng där ute istället för runt Risbergska, kan vara trevligt att se någonting annat!

Nu ska jag prata med min lillebror som är lite deppig ikväll ♥

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0