Nyhetsmorgon

hej hej!
Igår startade jag en liten debatt på FB om man ska ge pengar till Haiti, jag blev förbannad häromdagen när G läste upp hur mycket generalsekreteraren för RK lyfter i lön varje år. [1,1 miljoner SEK] och nej, jag är inte avundsjuk, jag lever gott på min lön som är mindre än 1/3 av hans. Nej, jag tycker det är illa! Även om hans lön inte blir betald med mina gåvopengar så är det pengar han hade kunnat göra stor skillnad med. Illa!

Jag har just tappat en toalettparfym i golvet så det skvätte glas och parfym överallt. Vilket betyder att jag stinker parfym eftersom jag fick över hela tofflorna! Och det går inte bort när man tvättar händerna heller, så det är sådär kul att äta frukost! =)

Nu måste jag springa och sminka mig och klä på mig! Alexandra ska hämtas snart och hon får inte stå ute och vänta som förra veckan!! Pinsamt.

Nej, förresten, Heikki, jag har inte varit på det där caféet!

Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Det kunde vara värre,tänk om du tappat en burk med surströmming!

2010-02-01 @ 22:29:56
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0