Shopping!

Hej hej!
Idag har jag jobbat och ätit lunch med min chef och Alexandra, det var trevligt - så trevligt. En grekisk sallad på Bellini, blev det! Alex och jag tog en tur på Marieberg sen, vi var på jakt! Efter var sin spikmatta! Vi hittade och köpte! Sedan blev jag lite exalterad över ett par bruna stövlar så jag slog till! Och på brunt garn och vita pärlor,  så jag ska virka chokladbollar! Det ska bli roligt! =D

Nu lägger jag upp bilder på båda mina nya stövlar!


De bruna, i mocka!

Lagoma klackar, va?

De svarta, Vagabond Twiggy =D

Söööta =D

Nu ska jag ner och hämta mina påslakan och sedan upp och lägga mig på min spikmatta! Utförliga reflektioner kommer att komma här på bloggen om hur jag tycker spikmattan fungerar! Jag kommer att ligga på den 10 minuter innan jag somnar varje kväll nu i början. Sedan utökar man allteftersom! Man kan också lägga kinden mot den [bra för mig som gnisslar tänder så det låter som att käken ska gå av ibland när jag tuggar] eller ligga på mage, för att bli av med magbesvär. Jag ska i alla fall testa och se hur det fungerar för mig! Jag kan bara berätta att jag är hoppfull till detta och tror jag kommer bli mer avstressad och ha färre muskelknutor i ryggen och jag kommer att sova bättre. [inställningen gör nog en hel del i detta fallet =D]

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0