Sjuklingen

Hej hej!
Jag mådde riktigt dåligt igår, kan inte säga om det var en släng av något magvirus eller om det var stressmagen! Jag var i alla fall hemma och sov och låg i soffan - skönt att bara ligga när man mår tjyvens! Jag mådde lite bättre sedan när Gustav kom hem så vi fixade lite mat [först somnade han mot min arm i soffan - tog ungefär fem sekunder från det han la sig, jag fattar inte hur snabbt han kan somna!] och efter maten kom vi på att vi skulle gå en sväng så vi gick runt hela Risbergska, det tog 1 timma och 20 minuter. Det blev en lång sväng men oj vad skönt det var! En dusch på det så kände jag mig Fit for fight igen =).

Idag ska jag jobba! Väntar på att Alex ska bli klar [och jag själv men jag sitter ju här och sölar] så ska vi sticka! jag måste ringa pappa också och okeja att vi ska fixa avgassystemet för 2000,- det krävdes lite funderingar och diskussioner med Gust om detta... Vi [jag] har redan lagt ganska mycket pengar på den och frågan är ju om man någonsin kommer att få tillbaka något. Vi skulle ju vilja köpa en ny bil till våren men vi får se om det kanske får vänta till nästa år. Gustav ska antagligen börja plugga och då kan vi ju spara lite pengar till sämre tider istället =). Det verkar också som att vi får ge upp planerna på att köpa en lägenhet sen... Tydligen ska systemet göras om till sommaren och man måste ha 1/4 i -"handpenning". Så om vi vill köpa en lägenhet för 1 miljon så måste vi spara 250 000,- först. Det är ju nästan en årslön! Jaja, bara att börja spara, antar jag!

Nu ska jag gå och sminka mig!

Någon som ska se Shutter Island? Verkar lääääskig =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det jag hör om det nya systemet?? När ska det införas då? Låter ju inte alls bra=(

2010-02-18 @ 17:26:02
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: Lollo

Ja fast jag har aldrig oroat mig för den, bara hatat den och tyckt att den sitter jäkligt olämpligt till :P Men nu är den borta och det känns skönt!



Hoppas vi ses ikväll :)



Puss puss!

2010-02-19 @ 16:40:15
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0