Spikmattan - morgon 1

Hej hej!
Ingen skillnad i sömn direkt idag efter att ha legat på spikmattan tio minuter innan jag somnade igår. Jag var lite orolig där på kvällen och snurrade och snurrade och kunde inte riktigt somna. Borde kanske kombinera spikmattan med en promenad eller ett gympass så jag stressar av kroppen på olika sätt!

Jag har beställt lite böcker i mina bokklubbar [jag är med i några stycken] jag brukar alltid glömma att avbeställa så kommer det hem en bok jag inte vill ha! Så nu beställde jag själv och avbeställde en ljudbok, jag lyssnar ju inte ens på ljudböcker. Men det är bra presenter, både mamma & Gustav gillar ljudböcker!

Jag beställde en bok till G till Alla hjärtans dag men jag törs inte skriva vilken här, tror inte han läser men det är lika bra ändå! Jag beställde i alla fall Karin Fossums nya till mig själv: Döden skall du tåla och Konsten att överleva en tonåring av Christina Gutiérrez Malmbom [till Björn som fyller snart och har Alexander boende hemma, visserligen ingen tonåring längre men det yngsta barnet fastnad där någonstans, va?] och en bok som heter Strumpor och sockor av Sys Fredens, om hur man stickar eller virkar strumpor och sockor. Och så fick jag lite rabatt, det var ju roligt! Från Bokspegeln ska jag beställa Nora Roberts senaste Dödligt villospår den verkar för bra för att vara sann! Jag älskar Nora Roberts! Nu blev det nästan lite Läslusen-feeling över det här inlägget men det gör ingenting!

Jag måste alldeles strax gå och sminka mig och göra mig helt klar så jag är färdig när Alexandra är det! Först ska jag bara beställa den där boken!

Vi hörs senare!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0