Spikmattan - morgon 2

Hej hej!
Jag har sovit ruggigt gott inatt! Inte hört någonting och inte vaknat en enda gång! [Allt tack vare spikmattan?]

Igår färgade jag håret igen! Det blev mörkbrunt igen ♥. Jag är mycket nöjd!

Jag har inget direkt att skriva än, jag har just gått upp så det har inte hänt så mycket än... Men jag lägger upp en bild på min lilla kokosboll som jag gjorde igår!




Det är vita pärlor som jag har sytt fast på kokosbollen. Sedan har jag fyllt den med ris istället för vadd, det blir lite tyngre och den känns lite mysigare! Jag kastade den till Gustav igår och han har ju bollsinne så han fångade den. När han sedan skulle kasta tillbaka de så kastade han den inte till mig utan på mig så jag fick den rakt i bröstet - den var hård!! Det var inte så farligt faktiskt =D. Dock sa han att jag hade bollsinne som en fiskmås! Den tog. [skämt!]

[Jag har inget bollsinne - min bästa sport är att sitta still]

Nu ska jag åka och jobba!

Ha en jättebra dag, allihopa!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tror han var nöjd Åsa :) Till och med JAG var nöjd, men inte efteråt då förstås ;)



Skitfin chokladboll!!! :D

2010-02-05 @ 00:06:09
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0