Spikmattan - morgon 3 [eller 4??]

Nej, jag har ingen koll längre! Men i alla fall så har jag sovit otroligt gott inatt! Somnade som ett litet barn igår kväll och sov ända till tjugo i sex i morse när jag satte mig upp med ett ryck, sprang på toa och var sedan tvungen att bränna iväg ett sms till lillebror som är på dygnsfest ute i skogen i en bygdegård [ja, orolig storasyster]. Men jag fick svar klockan tio i morse att han lever och mår bra! Så det var lugnt =D. De började förbereda festen i torsdags kväll och slutar festa i natt klockan 02:00, konstant påverkade, I don't know... Bara att min lillebror och jag inte är sååååå lika på denna punkt =D. Kanske för att vi är storasyster och lillebror = uppfostrade på helt olika sätt!


Sorglös lillebror =) [detta är alltså dygns-festaren!]


En annan sorglös lillebror =)


Relativt sorglös storasyster =D

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen för att om en liten stund öppna mitt vin ♥. Kanske ladda kameran inför kvällens aktiviteter! Och vänta på att mamms ringer.

Vi hörs senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh Åsa är det inte bilden från när vi blev sminkade? Eller? :) Fast efteråt på MCdonalds :)



Ses ikväll! Puss!

2010-02-06 @ 15:43:10
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Vad går en sån spikmatta på? Om man sover gott av den så kanske en annan kan ta och kosta på sig en sån... Eller så lägger jag mig bara på mitt golv; samma effekt, lägre kostnad. Fast lägre lyx-faktor...

2010-02-07 @ 01:40:40
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0