Fredag

Jag är trött efter denna veckan! Men jag ska snart ta tag i mig själv och i alla fall bre mig en macka, jag är hungrig igen. Men jag är så trött så jag knappt kan stå upp också så städningen som jag hade tänkt börja med nu får vänta tills imorgon! Louise och jag skulle träffas imorgon och sen skulle hon ut med sina trädgårdstomtar men det blev visst ingenting. Dålig uppslutning på klassträffen känner vi igen! Och så hade hon ingen bil så hon kommer inte in till stan... Typiskt! Så nu får jag gå hela förmiddagen fram till mamma kommer vid halv fem (det är inte förmiddag, det vet jag med!) men men då hinner jag ju städa! Så hoppas jag att Louise kan komma sen på kvällen. Synd att det inte blev någon träff med de där trädgårdarna!

Och så slutar jag klaga där! Jag har ett underbart liv med en man som älskar mig och som jag älskar, vi har en fin lägenhet, fina kissar och jag älskar mitt jobb. Jag har massor att vara tacksam över! Så nu tror jag att jag ska gå och fixa nåt att äta och samtidigt läsa Herman Lindqvists bok om Jean Baptiste Bernadotte, för så priviligierad är jag - jag kan läsa och jag har råd att köpa en bok, jag blir dessutom alltid mätt när jag vill.

Usch vilket tråkigt inlägg! Skit i det här och vänta tills imorgon istället - lovar att bättra mig =).

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas det gick bra med städningen för dig snuttan! Kommer och inspekterar ikväll ;)



Puss på dig!

2010-01-30 @ 10:27:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0