Freeeeheeeedag!

Sitter och lyssnar på Owl City, jag älskar deras Fireflies! Så skön låt! Jag har lyckats måla naglarna ikväll, virkat klart min prinsesstårta, den rosa! Börjat virka på en chokladboll men jag gav upp, det var svårt och jag var lite omotiverad efter att Sune hade rivit ut alla garnnystan imorse igen, klöst sönder min rosa väska och jag upptäckte dessutom att det numer står Valkommen i min hall istället för Välkommen eftersom han har ätit upp prickarna. Vad kan jag få ha ifred??? Inte ens mina tavlor för tusan bövlar! Nu står han på armstödet bredvid mig, tittar på mig och skriker till, sen glömmer han att stänga munnen och står antingen med tungan ute eller så visar han bara tänderna. Var är det då? Jag ska köpa en sele och ett tuggben till den där katten! Sen ska vi ut och gå och så kan han när vi kommer in tugga på benen och inte i mina vader eller tår. Han är en hund... Jag är bombis.

Selma bara tittar förskräckt på honom, likadant när han låg och morrade och fräste åt henne för att det var "hans" vante i hallen häromdagen. Hon gjorde ju inte ens en ansats till att ta den!!

Imorgon ska vi till Alex igen för då är det det officiella kalaset! Lollo och Helena kommer förhoppningsvis! [hoppas hoppas] Men nu ska jag nog gå och lägga mig och drömma om vad jag ska ta på mig imorgon, för sådan är jag =D.

Hörs säkert imorgon!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ska göra mitt YTTERSTA för att se till att vi kommer iväg imorrn! :)



Puss på dig min solros!

2010-01-22 @ 23:46:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

OMG Åsa, kissena är besatta!! Igår när jag och Hilmis kom tillbaka från vår tur så satt Adolf och Trubbnos och lurpassade på oss I HILMAS VATTENHINK, i hagen, som var var halvfull med is! (Hinken alltså.) (OK, hagen är också full med is...) Kram!

2010-01-26 @ 21:41:58
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0