Har sovit gott!

Oj vad skönt det var att sova i min säng inatt! Jag har just gått upp och ska sticka till jobbet nu! Ska bara sminka mig och gå ner till bilen så det är bäst jag sätter lite fart! Måste ringa mormor också och säga att vi är hemma men det kan jag ju göra från bilen!

Idag ska jag alltså, jobba en stund, vissa saker som jag måste knyta ihop idag, det är ju månadsskifte och lite att pilla med! Gustav fick förresten brev från EM idag om att vi har REA! Fantastiskt, han handlar visst mycket där =D.

Nehe! Dags att sparka igång dagen!

Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, JAAAAAAAAA! Det gör vi! :D

2010-01-04 @ 22:13:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0