Lördag 16 januari

Hej hej!
Igår jobbade jag, slutade vid fem och skjutsade hem Alex & Stefan och skjutsade Gustav till systemet och hem, kom hem kvart över sex och skulle hämta Anders halv sju på norr. Herregud! Snabbt ombyte och lite skäll av Gustav eftersom han tyckte jag skulle prioritera att äta och inte göra iordning håret och byta om. Anar jag en viss omtänksamhet där?? Dessutom sa han att jag var fin som jag var ♥. Anledningen till att jag skulle hämta Anders var för att vi skulle på en överraskningsfest för Majsan som åker till Asien nästa söndag. Shit vad tomt det kommer bli i Örebro!! Sen åker Hanna till Norge helgen efter =(. Jag kommer längta till sommaren när alla är på sin plats igen! Vi åkte till Martina vid universitetet igår kväll! Så kom Majan med några tjejer, hon trodde att de skulle gå ut, bara. Men vi lyckades lura henne! All heder åt Anna som kommit på alltihopa! Otroligt bra idé för världens bästa Maja =).

Idag har vi varit i Hovsta på middag, oxfilé med cheddarpotatis och whiskeysås. Det ni! Jösses mössa vad gott det var! Nu sitter vi bara och degar och gör inte mycket alls! Jag tänker hela tiden på vårt nya köksbord som vi ska hämta och det nya soffbordet som vi har beställt! Nu börjar det likna något i vårt hem! Jag blir alldeles lyrisk av allt som kommer att hända nu!

Ska ägna mig åt min lilla kisse som sitter och tittar uppfordrande på mig, kanske bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0