Lördag - igen =)

hej igen!
Nu har vi varit en liten sväng upp till ica, godis, stod på inköpslistan. Vi var så godissugna, bägge två! Jag köpte (för Gustavs pengar ;)) hallonsorbé och maränger och kattmat! Han köpte (för sina pengar =D) lösgodis och munkar. Jag var så himla sugen på marängswiss och det blev det! Jag hade chokladsås och strössel hemma (det är strössel i min marängswiss!) men egentligen ska det ju vara vaniljglass och grädde, har jag för mig. Har inte ätit det sen min åttaårsdag, tror jag! När jag var tio började undersökningarna om min mage så sen dess har jag i alla fall inte ätit det! När jag var yngre hade jag inte bara ont i magen, jag mådde illa, kräktes, hade domningar i armarna och kunde inte äta någonting. Sönderstressad i kroppen när jag var tio år, det är katastrof. Och ingen trodde på mig, läkarna stod och kliade sig i huvudet, allt tydde på magkatarr men "inte kan ett barn ha magkatarr!!". Oh yes... They can!

Jag sitter och raderar en massa meningslösa spel som jag laddar ner (lagligt) från playfirst.com som segar ner min dator och ger mig virus ibland. Jag är en korkad person när det gäller dessa spel, jag laddar ner och laddar ner och får mer och mer skit! Ibland tar jag en storstädning men ikväll är bara en liten städning jag orkar inte kopiera över alla bilder till den externa hårddisken. Så ingen formatering, bara borttagning av onödiga saker. Jag har spotify på och lyssnar på Roxette, nostalgi! Jag fick en massa Roxettelåtar på ett kasettband som jag spelade i min första freestyle (som var 30cm i diameter och gul/grå) sedan hade jag med mig bandet på ett disco i lågstadiet och det försvann. Å vad ledsen jag var! Jag har nog alltid gillat Roxette! När CD-skivorna kom fick jag en Roxetteskiva på nästan varje födelsedag och när man köpte de skivorna fanns det med ett litet häfte i varje fodral där texten till alla låtarna stod = jag kan nästan alla låttexter de har gjort =). Musiken och ridningen var det jag engagerade mig i när jag bodde hemma och när jag började på kvinnersta var det politik, musik och inte alls lika mycket ridning! Det var då jag sålde min pålle också. Hon fick det så bra så bra =).

Alex kommer nog snart, han skulle sova här ikväll =). Jag gillar när han kommer hit! Han mår inte bra hemma (det är inte bra med för många vuxna människor i ett hushåll, eller hur Lollo?) så det är så skönt när jag får rå om honom lite och han pratar med mig om det som tynger honom. Då känner jag mig värdefull ♥.



Hoppas ni vet att jag gör allt för er ♥

Systrarna - inte biologiska men ack så äkta ♥

Min mamma ♥

Nykära ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Alldeles rätt där Åsa!



Fina bilder du rakat ihop, eller dom flesta iallafall :P Vi hörs sen!!!



Puss på dig.

2010-01-18 @ 14:03:16
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

<3 <3 <3

2010-01-19 @ 11:35:54
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0