Middag & bio med mamms

Elo!
Jag kom just hem! Min lilla mamma kom in till mig för att umgås nu när hon är grabbfri [Björn & Alex jobbar i Skåne denna veckan] så vi bestämde oss för middag på Hellas och sen bio på det! Vi åt jääääättegott och såg sedan Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes, otroligt bra kväll! Det är otäcka filmer! Jag var helt säker på att någonting skulle hända när de började spela läbbig musik så jag gjorde något jag inte gjort på flera år! Jag panikknep mina ögon! Och drog efter andan, han bredvid mig skrockade lite... Kul att man kan glädja någon i sin skräck.

Jag måste gå på bio igen! Precious med Mariah Carey! Shit vad bra den verkar!! Och så vill jag ju se Avatar... Ska fråga Alex om hon sett den! Nu är det förvirrat på bloggen, Alex är två personer i mitt liv och den ena är en han och den andra är en hon. Detta beror inte på att jag är scitzo utan på att Alex kan vara ett smeknamn för Alexander eller Alexandra. Och det är just vad det är! Jag kanske helt enkelt får skriva Alexander eller Alexandra, det blir så förvirrat annars.

Jag virkade en prinsesstårta till i veckan!




Kissarna kunde inte vänta med maten tills den kom ner på golvet! Inte inte...

Nu ska jag kolla på Sunes Jul! =D


Kommentarer
Postat av: Humpe

Tihi, men det är ju elva månader kvar till Jul!! <3

Bisen har inte heller sett Avatar, så jag får kanske te en tur till...

2010-01-30 @ 22:41:36
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Heikki Skålberg

Du kanske skulle försöka att sälja virkade

tårtor som prydnad t.ex till olika konditorier

och cafe'r ? Bra affärside !

Jag var till cafe Kruthuset och fikade förra veckan.

Har du fikat där ?

Hesk

2010-01-31 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0