Morgon!

Hej hej!
Jag gick upp kvart över sex, vinkade av Gustav, ställde mig i duschen, fixade te och "Balkan-mackor" [Lepina, från BalkanBagarn, är helt insnöad på det!] och tänkte sätta mig framför morgonprogrammet på tv4 men det var inget morgonprogram! Har de julledigt? Jag sappade och fastnade vid Scooby-Doo! Men jag har sett det här avsnittet, det är det med vampyrerna =). Morfar spelade alltid in Scooby-Doo till oss, de hade trean och inte vi så vi fick VHS-band med Scooby-Doo, Scurt och ett till program som jag älskade men som jag verkligen inte kan komma på vilket det var!! Oerhört irriterande!

Gustav har suttit uppe inatt, vi la oss jättesent och han kunde inte somna [vår dygnsrytm är helt out of control] så vid två i natt gick han upp istället och satte sig vid datorn. Han börjar ju halv sju på morgonen och att sova fyra timmar trodde han skulle göra honom ännu tröttare än att vara vaken hela natten. Vi får försöka komma isäng tidigt ikväll och inte ställa klockan imorgon!

Jag har nog inte fattat att torsdag och fredag sedan är vanliga dagar! Då är det jobb som gäller! Jag har inte varit hemma på min ledighet någonting, annandagen är enda dagen över jul och nyår som vi inte haft någonting inplanerat. Julafton for vi som tättingar, juldagen var jag och bror hos pappa, annandagen handlade jag och Gustav och satt hemma och åt tacos ♥. 27:e tog jag med mig Simon till mamma och vi firade jul igen, 28:e jobbade jag och 29:e åkte vi till London! Pjuh! Skulle behöva vara lite ledig för att orka med semestern ;),

Föning av håret, plattning och sedan påklädning så ska jag sticka till jobbet!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

huh ja bråda tider! ingen julsemester här inte

Nå snart e det sommar! :)

2010-01-05 @ 09:14:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0