Moster

hej hej!
Jag är sjuk! Jättesnuvig och ont i halsen, hoppas det går över snart! Det verkar som det gör det för igår var jag helsänkt och var hemma från jobbet, redan på kvällen kände jag mig lite bättre så jag och Lollo masade oss iväg upp och gick på vår planerade bio. Vi hade beställt biljetter till Meet the Morgans så det kändes tråkigt om vi hade missat det. Idag var det kalas för min moster som fyllde 50+, exakt ålder känns onödig =).

Nu ska jag fixa tacos killarna, Gustav Jocke F & Jocke W F ska på Avatar och jag fundilerar faktiskt på att gå på bio själv. Jag såg att det var en omröstning om detta i en annan blogg; modigt eller mobbat, var frågan om att gå på bio själv. Jag tycker egentligen inte det spelar någon roll, jag vill se en film, jag går ju inte dit för att vara social. Det är visserligen trevligt om man vill prata om filmen efteråt men annars så är det en högst osocial grej det här med bio. Jag vill se Bröllopsfotografen, Luftslottet som sprängdes och senare It´s complicated (med Meryl Streep & Alec Baldwin, stavas med w eller v?) den sista har i alla fall inte kommit än!

Nu ska jag fixa mat!

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0