Söndag 17:e januari

Hej hej!
Jag har firat min älskade lilla Simon idag, han fyller 18 år! Helt otroligt, jag minns honom bäst som den sorglösa lilla pajsaren med dreds som sprang omkring och var rädd för myror hemma hos oss. Han är fortfarande otroligt sorglös och glad och har en gnista i sina ögon som slår allt, det är värt allt att se honom skratta och le.

Nu sitter jag och Gustav och tittar på Johan Falk, det är rätt bra! Jag gillar den här serien! Nu ska jag ladda ner ett meningslöst spel igen och slöa ner min dator lite till!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, ikväll? Yes? Jag ringer dig sen! :)

2010-01-19 @ 09:22:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0