Suris

Den här dagen började med att jag fick [själv] bära ut alla kartonger som har stått på hög i lägenheten och [själv] bära ner vårt gamla köksbord i källaren, med tillhörande fyra stolar och ben som vägde bly! Så detta började jag med i morse! Det gick ju alldeles utmärkt men jag var helt slut när jag äntligen kom till jobbet.

Nu ikväll var jag på marieberg och hittade mina älskade stövlar. Av märket Vagabond, sort Twiggy. De fanns i min storlek och jag slog till! Så nu är jag helt plötsligt ett par skor rikare och en massa möbler rikare men ganska mycket fattigare på kontot! Så det satte ju käppar i hjulet till min och Lollos lilla tripp till Vingåker på lördag! Men det är i alla fall fint här hemma och jag hoppas att Lollo vill följa med nästa månad?! ♥ För då jävlar i mej är det kläder som gäller! Och så hoppas jag på lite förråds-staplings-sorterings-hjälp från de bästa organisatörerna inom länsgränsen [jag & Lollo då alltså].

Nu måste jag sova! Ska upp tidigt och klippa mig imorgon!!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, ring mig när du kommer hem! Vi måste ses imorrn. Vad ska vi hitta på?



Puss på dig!!!

2010-01-29 @ 15:52:51
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0