Tisdag!

Idag har jag jobbat! Jag har jobbat undan mycket nu så det känns väldigt skönt! Gustav var på mig i förra veckan att jag måste sluta komma hem så sent på kvällarna och han har så himla rätt! Det blir dåliga matvanor när man kommer hem vid halv åtta - lagar maten och äter vid halv nio, nio! Sämst... Och ibland är man dessutom så trött så man beställer hem pizza istället. Inte bra!

Nu sitter jag med färg i håret, det blev en ljusare nyans än den jag brukar ha och just nu har jag liite panik eftersom det ser rött ut! Blir det dåligt får jag väl ha mössa imorgon och handla mörk mörkbrun färg istället =D.

Jag handlade idag, storhandling på Willys, det börjar bli en riktigt trevlig butik på Marieberg! I like it! Vet visserligen inte varför jag handlar där för jag är allergisk mot Eldorado och deras egna "Willys-grejer" och köper bara allt som jag är van vid - Barillas pasta, Arlas mjölk, Pågens bröd, ja, ni fattar vad jag menar! Så antagligen blir det inte görmycket billigare än om jag hade handlat på Ica... Men det är ju nära till Willys Marieberg och så har de trevlig personal och en postlåda så jag kommer nog fortsätta handla där! Vi åt varmrökt lax, kokt potatis, romsås och ärtor - såklart!

Nu har jag fått lite massage av min man så jag ska fakiskt gå och duscha, hänga tvätt och kanske, kanske organisera hyllan jag köpte på IKEA idag! Vi får se!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Willys ÄR bra, till vissa saker :) Det ultimata är en blandning av Ica, Coop och Willys.



Hoppas håret blev bra Åsa, hade du avfärgat innan?



Puss på dig!

2010-01-27 @ 11:14:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0