Tisdag!

Hej hej!
Jag orkade verkligen inte gå upp idag, vet inte vad det var med mig men jag sov inte så himla bra inatt så det kan väl vara en bidragande orsak =). Lollo ställde in vår träff idag också så jag åkte till Panduro och inhandlade mig lite mer garn! Marsipangrön och chokladbrun stod på inköpslistan och jag kom därifrån med ett rosa också. Så jag har virkat en prinsesstårta och en dammsugare!






Det har jag pysslat med ikväll =). Inte lagat mat, vi beställde pizza idag, det var slappt och skönt! Imorgon hade jag tänkt stekt korv och potatismos men jag åker nog hem till mamma en sväng, Alex fyller ju imorgon så han ville att jag skulle komma! Kanske ska virka en chokladboll till honom då =D.

Nu ska jag krypa i säng, upp tidigt imorgon!

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Annen

Gud vad pysslig du är! Såna där skulle jag också vilja göra men det ser svårt ut :(

2010-01-20 @ 09:19:49
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ledsen att jag svek igår Åsa, det krånglar till sig så ibland när för många är inblandade, vi får ta igen det! Puss på dig!

2010-01-20 @ 14:45:48
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe vilka fina!=)

2010-01-20 @ 21:49:35
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: Heikki Skålberg

Tänk om du hade bara tagit brunt på " dammsugaren"

så hade det blivit en BAJSKORV !

Tårtan var suveränt snygg.

Häpp från Hesk.

2010-01-21 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0