Torsdag 15 januari!

Hej hej!
Det är ju torsdag idag! Vilet betyder kjolfredag imorgon! Svart, knälång, lite klockad kjol, vit skjorta och svart kofta + högklackade stövlar eller pumps. Eller lågklackade stövlar till jobbet och pumps på jobbet, kan det bli =). Det var länge sedan jag var lite uppklädd på jobbet, det är dags nu! Dessutom har ju Alex börjat hos oss nu och hon är så himla fin jämt! Så nu gäller det att hänga med henne, det är lite kul! Jag är nog en "dräkt-tjej" faktiskt! Riktigt avundsjuk på Majsan som ska sy upp dräkter i Thailand =D. Åh vad roligt!

Idag har Lollo och en av Jockarna varit här, vi såg på film My sisters keeper, bästa filmen jag sett på länge!! Med Abigail Breslin - min favvo! I loved it ♥. Gösi hated it =D.

Nu sitter jag i vardagsrummet med almanackorna uppslagna över hela bordet för att se till så jag har koll på allt. Jag är en aning manisk med det här! Jag fick panik i måndags när jag glömde jobb-almanackan hemma. Katastrof. Men jag måste ha med den hem för att jag ska kunna skriva upp saker som jag funderar på när jag ska somna eller när jag vaknar mitt i natten, annars kan jag inte somna/somna om. Störd - jag vet, men det positiva är ju att jag ändå älskar mitt jobb och det är inga problem att somna om jag bara får skriva upp det jag kom på. De allra flesta problem jag funderar på löser jag när jag vaknar för att jag har drömt om det.

Idag har jag tänkt på Majan som skrev tenta, hoppas det gick bra! Imorgon tänker jag på Sara som skriver tenta, eller hemtenta, minns inte riktigt. Nu närmar det sig verkligen slutet på terminen! Massor med studenter som är klara! Och inga jobb?

Imorgon är det också dags att beställa ett nytt soffbord till oss! Det blev Quattro från Hans K, i svart. Tar en bild på det när det kommer hem =). Det är i alla fall kvadratiskt och man kan ställa fyra sittpuffar under, som man alltså drar fram när det är många människor här! Smart lösning.

Nu ska jag lägga mig! Får se om jag hinner blogga imorgon!


Kommentarer
Postat av: Humpe

Åh så fin du blir Åsan min! <3

2010-01-14 @ 22:55:42
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jihuu vad bra! Du har kämpat väl för att få din vilja igenom, du är värd det där bordet! :D



Puss på dig och tack för igår!

2010-01-15 @ 10:12:07
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0