Burnd!

Hej hej!
Igår körde vi SingStar här igen! Sebbe, David, Sandra och jag! Senare kom Alexandra, Louise och min Maja! Jag tyckte Sebbe sa att hans lag vann varje gång så grattis till dem - alltså inte mitt lag! ;)

Idag har jag och Majan legat i Stadsparken hela dagen, varmt & skönt! Jag har bränt sönder min rygg men det är ju naturligt i Åsa-värld! Gustav har just kommit hem från Uppsala och jag har saknat honom ♥. Han ska få åka med familjen till Eskilstunadjurpark [JA, jag är avundsjuk! Det finns vita tigrar där!] dessutom ska Fanny med! Fatta hur mycket roligare det är att gå på zoo med ett barn! Hom kan tydligen ryta som en tiger nu och gör små klösmärken i luften. Skitgulligt :P.

Nu ska jag umgås en stund med min man och sen är det läggdags! Jobbardag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0