Ny idé

Hej hej!
Jag fick en ny idé häromdagen när jag hade pratat med min kompis Maria. Hon ville beställa fler kakor av mig, hon köpte i förra veckan och skulle ge bort i present i morgon men dottern ville annorlunda... Hon tyckte de kunde gå på kalas utan present för de där kakorna var ju faktiskt hennes! Så det var bara att lägga på ett kol och virka virka virka! OCH då kom jag på att man måste ju för guds skull ha en kondiskartong om man ska ge bort kakor och tårtor!

Grön prinsess

Rosa prinsess och hallongrottor

Så blev det!

Nu är det dags att jobba lite till, har massor som ska vara klart imorgon och jag skulle vilja virka lite till ikväll, min glaskupa är alldeles tom igen! Hörs imorgon eller senare om jag orkar blogga om mina nya skapelser =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0