Dancing queen

Hej hej!
Nu har jag druckit ett glas rött & sjungit till Summer-party-singstar och ABBA-singstar! Det är fantastiskt hur Abba slog igenom jag kan ju visserligen bara svara för mig själv men jag kan i stort sett alla låtar! Finns det någon grupp som har haft samma genomslag? Jag kan visserligen nästan alla Roxettes låtar utantill och jag slår vad om att Lollo kan alla Kents låtar utantill men nästan alla människor vet ju vilka Abbas låtar är. Okej, slutpratat om det!

Idag har jag flyttat hela kontoret till Karlstad. Vi jobbade lite, Marina och jag och vi saknade en massa pärmar, jag tänkte att jag måste ha glömt ett helt hyllplan med pärmar i Örebro. När jag kom hem så åkte Gustav och jag och köpte mat på Rosalies och när vi kom hem kom jag på (!) pärmarna låg i bakluckan. Borde varit ett ställe jag kommit på men tydligen inte... *suck* men så kan det ju vara!

Idag har jag pratat med min mormor, hon var så glad att jag ringde så det riktigt värmde i hjärtat. Jag ska dit nästa vecka och skriva lite räkningar, tror jag! Bäst att få iväg dem så snart som möjligt, sen är det midsommar och sen är det snart de sista!

Snart börjar jag verkligen på mitt nya jobb! Det ska bli så spännande! Men nu ska jag titta på Mamma Mia så gott a go! =)

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Jag försökte titta på mamma mia igår (med sing along!) men det var ingen som ville titta med mig! :*(

2010-06-18 @ 23:25:47
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ska köpa Kent-singstar när jag får lön så kan vi sjunga Åsa, det kommer bli AWESOME! :D

2010-06-19 @ 14:16:59
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0