Midsommardagen

Hej hej!
Jag sitter i bikini och väntar på att solen ska komma fram igen, det är molnigt idag! Jag köpte en ny bikini i onsdags.. eller om det var torsdags! På Stadium Här är överdelen! Och två olika sorters trosor, de hade ta tre betala för två! Så ett par med knyt i sidan och ett par helt vanliga släta. Fina men aldrig använda [sitta i soffan och blogga räknas inte!]. Jag skulle verkligen ha uppskattat om det var fint väder idag - jag har tråkigt! Det finns inget som är öppet så man kan shoppa [kanske är tur ;)] och inget som är öppet så man kan göra något heller!

Alexander ringde inatt, Björn ringde inatt och Daniel ringde inatt! Alexander var full, Björn var orolig och Daniel hade varit på en dödsfest med bönder. Tur att alla lever! Vi hade det lugnt och skönt och tittade på skärgårdsdoktorn och drack öl!

Nu ska jag hitta på någonting annat i min nya bikini, spela spel eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0