Söndag!

Hej hej!
Idag är det söndag och fyra dagar innan hela mitt kontor med dator och hela kittet flyttar till Karlstad! Två månader har gått sjukt fort. Jag slutar dock inte officiellt förrän den 24:e! Så fyra dagar kvar i örebro, nio dagar kvar totalt! Lite ångest ska man ha efter drygt fem år på samma ställe! Jag fattar inte att det är över fem år sedan jag klev in på EM för första gången, efter några om och men fick jag sommarjobbet och började plugga in hela EM-katalogen för att kunna sortimentet. Sådan är jag, jag gillar inte att inte kunna allt. Jag fick extrajobb och tog allt jag kunde få, jag hade nog inte många lediga dagar unde de åren men jag såg jobbet som min hobby! Något annat än skolan. Sen fick jag en fast heltidstjänst som säljare och hann inte jobba länge som säljare innan jag blev erbjuden jobbet som ekonomiansvarig. Och där har jag varit i över två år nu! Sedan slutet av februari 2008, 2 år och 4 månader. Nu är det alltså dags att vandra vidare i livet och ta klivet in i klädbranschen! Weii! Det kommer bli så vansinnigt roligt!

Jag gillar mitt liv!

Idag är det alltså söndag! Jag håller på och tvättar, vår tvättmaskin gick ju sönder så idag blev det tvättstugan men det gör inget för den är så fin och trevlig! Ända är väl att man blir lite fast hemma och inte kan sticka iväg men det är lugnt! Jag ska inte göra någonting på eftermiddagen ändå!

Nästa vecka händer massor med saker! På tisdag är det äntligen Sex and the City 2 - time med flickorna! Gud vad roligt det ska bli! Sedan är det flytten av kontoret till Karlstad på fredagen, lördag ska vi på dop klockan 14.00 och sedan ska jag vara ute i Frövi klockan 17.00 för 10-årsjubiléet efter vi gick ur nian! Tänk vad gammal man är! Sedan avslutas veckan med kalas hos min kusin Elin, som fyller år! Då får vi se Alma och lilla Ture igen, Alma som är snart tre år och Ture som är född i februari i år. De är små änglar!

Nu är det dags för mig att planera veckan lite! Min alldeles egna lilla hysteri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0